Allting börjar om. Jag kan börja om

2011-01-20 19:17:33
kategori: Allmänt   [0] kommentera

så det kan gå.
så det ska gå!
måste bli förändring.
detta funkar inte.
måste gå vidare, leva vidare.
har haft en tung höst/vinter.
livet har inte riktigt varit mig till lags.

först dog Touch, min första sköthäst, han var speciell för mig.
några veckor senare, dog min hund Felix, saknar dig stora kluns!
nu, förra veckan så dog min sköthäst på skolan.Quincy. har bara haft han ett halvår på skolan,
men han var ändå så speciell, vi hade som precis lärt känna varandra bra, så gjorde han illa sig.
en fraktur på höger bakknä. hängmatta 2 månader är inget alternativ för en häst. det är bara plågsamt!
så det var det enda rätta, men det var jobbigt att höra och sista sköttiden med honom..
Nu när jag är i stallet på skolan så tänker jag på honom och saknar klumpen!

Touch                                           Felix                                         Quincy
          





Så det har varit tungt, tre väldigt speciella djur har gått bort och jag har gjort saker som jag ångrar i höst/vinter.
Kastat bort onödig tid på onödiga saker, som i efterhand som var så totalt bortkastat.Jag tror att Gud vill straffa mig eller något. Någonting vill då något!?! Förvirrad, fundersam, ledsen, besviken = fattar ingenting.Det är fan obehagligt.


Men nu är det dags att rycka upp sig, lämna allt dåligt bakom sig och blicka framåt.
Historia är historia, och man ska inte älta det, men ibland är det svårt..
men jag ska göra så gott som jag kan, och när jag inte kan mer så kan jag inte bättre.





Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev i dag!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin