21 Januari 2011

2011-01-21 17:09:13
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!

hihih!

jaja!

skola idag, chillade typ mest, redovisade om Jack Russel Terrier.
jag vart jättenervös ? jag stod och prata sen helt plötsligt så börja mina ben skaka..
läskigt! så glömde jag vad jag skulle säga..
pinsamt.. det gjorde som inte saken bätte !

Sen svenska, läste en novell sen satt vi och "diskutera" den :)

sen har jag varit i stallet och ridit!
ikväll blir det tvspelskväll @ Sussis house!
imorgon blire tjejkveel @ pitetown med Sara, Jenkan, Elin och Sussi ! :)
Nice :D

nu ska jag gå och duscha och sen äta mat och sedan börja traska på Sussi!
jag tänkte att ni ville veta, för ni vill ju förmodligen om  ni läser min blogg (a) :)

hejs! :)


söt <3




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin