TRÖTT

2011-02-12 17:24:57
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
hehe, bra uppdatering i veckan (Y)
men jag har varit i Älvsbyn och i tisdags så var då den stora dagen..
det gick jättebra!
och jag och elin var JÄTTENERVÖSA!
men vi gjorde det! bilder på det kommer !
Alla modeller och alla frisörer var jätteduktiga!

I efter en vecka i älvsbyns så är man gode trött!
Börjar 8 på morgon och har jobbat till ca 8 :o
Men det är roligt :)

Igår när jag kom hem så var jag med Josse!
vi var ute på en liten prommis och sen var vi hos mig och flåda och såg Glass House!
Den var bra!

Idag så har jag varit i stallet och ridit kexet!
gick jättebra!
red igår i älvsbyn på Znapsen och jag har träningsvärk i magen ...

HEJ otränad!

Ikväll är det tjejmiddag på schemat!
Mysigt !
Så nu ska jag måla klart mina naglar innan vi beger oss!
hejdå!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin