träningsvärk!

2011-02-02 19:44:05
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej träningsvärk!
var och gymma igår.. körde lite hantlar med elin och sara.. FYFAN det känns idag :o
igår var det hårdkörning som gällde!
först idrott på skolan, typ gymnastik, hjula, kullerbyttor osv. sen gymmet dirr!
det känns idag :)
idag skola, fick veta om NK provet om typ jordens skapelse blabla.. självklart klara jag det inte med 1,5 p :@
så nu måste jag komplettera två småsaker.. MYHH !!
drygt!
så ikväll är det plugg som gäller, för jag vill inte ha rester efter APU.
vi har ju APU nästa vecka och veckan därpå
så nu framöver så väntas det slavjobb i älvsbyn :)
hehe!
men det blir nog bra ;)
nä, nu måste jag plugga!
hejdååå!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin