tjockis!

2011-02-13 00:13:47
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
har just kommit hem från en supertrevlig och mysig tjejkväll med brudarna i kopparneeees!
åt super god middag och sen såg vi Titanic !
Lisa och Elin grät och jag och Vickan skratta ?!
ja, det var nog fantan ;)
hahah!
Vi har ätit massa onyttigheter, så nu känner jag mig som en uppsvälld tjockis!
Att det blir gymmet till veckan är något du kan skriva upp!
Vet dock inte vilken dag än, tisdag ska jag nog försöka mig ta mig till gymmet eftersom
vi är lediga då (a)
Då vet ni!
Nu ska jag nog krypa ner i sängen och se ett avsnitt solsidan, eller bara chilla och lyssna på musik?
det andra alternativet lät mysigt!
GODNATT!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin