This opportunity will only come once in my life

2011-02-26 00:36:17
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
idag vare skola! chill dag, hade engelska först gjorde ett testprov inför provet nästa vecka!
Sen klasstid i 20 min, sen sluta vi! då åt vi lunch sen for jag på gymmet själv (!)
det gick bra men det var jobbigt!
Sen hem, chitchatta med mamma och pappa, for till sussi vid 4 sen baka vi Cupcakes! goda ! :D
sen lagade vi middag, jag elin och sussi! sen kom lisa vid 8 :)
vi åt kyckling och klyftpotatis med morötter och sötpotatis och vitlök :D
GOTT SOM FAN :D
sen har vi suttit och surrat och spelat kort hela kvällen! trevligt men lite dampigt men så är det ibland!
nu ska jag gå och sova eftersom jag ska upp 8 för vi ska och simma halv 9 !
hurtigt må jag då säga!
jamen då vet ni att jag lever !
GODNATT!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin