"nicka, le,hälsa och se glad ut! fastän magen vänder på sig"

2011-02-28 17:12:52
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
skola idag då, det gick väl sådär. Det gick bra framtills lunch, då kom den värsta ontattacken sen igår :o
jag kunde dock andas, men jag kunde inte stå. så jag låg i soffan i fritidsvillan och chilla med Rebecka och Jennifer.
men då var vi tvungna att gå till elevhemmet där resten av alla offer satt. fyfan!
sen vart det lite bättre efter ett tags vila. sen lektion, gå dit, säga hej, sen gå till elevhemmet igen :)
skön lektion!
så vi har nästa planerat klart Twilighteventet! är ni intresserade om det så skriv en kommentar eller hör av er på något sätt!
Jag överlevde då skoldagen, fast med smärtor men det man inte dör av, gör en starkare.  eller hur vare?
ikväll blire plugg och prommis med Josse i det vackra vädret :D
Idag har det varit ca 5+ och sol :D så underbart!
livet är gode härligt just då!

nu väntar jag bara på mat!
TAGGA HELGEN HÄST 10 !
hehe

hejdå!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin