"in i lådan med dig! det är lugnt"

2011-02-23 18:56:38
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hahaha! hej!

Angående rubriken så är det roliga att "lådan" är en hundbur, och de försökte få in Bella, Mikkis hund i "lådan".
Älska kommentaren!

Igår så for jag till Mikkis vid halv 8 och då hade jag köpt med mig fika bara för att jag är så söt (a)
Så fick vi besök av nå bönder ;)
Sen när dom for så låg jag och Mikkis och snacka och fika :D
GOTT :D

idag skola, kom hem halv 6, pga av möte med PÅPP, angående TWILIGHT EVENT!
Imorgon skola, har estetisk verksamhet, dans! fan vad drygt det kändes!

Har träningsvärk i armarna sen igår! hehe!
Och jag har ASONT bakom mitt knä i typ nån sena, dr pappa säger att jag har överansträngt nånting..
men jag har ju knappt tränat.. O.o
så kryckor är awesome! (Y)

nu ska jag .. göra något!
ta kort på mina nya tröjor !
de kommer upp strax!
hejs!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin