huvudvärk och en trött tjej!

2011-02-19 13:53:36
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
nu är praktiken över, och det har varit kul och ganska slappt ;)
haha!
vi har varit 4 stycken på ett en-mans-jobb ;)
igår när jag kom hem så åt jag, duscha jag sen for jag och pappa ut och körde bil :)
Det gick jättebra, körde igenom Alter, Nybyn, Sjulsmark, Helleström och Rosvik :p
typ 8-9 mil :)
Sen dog jag i soffan med mor och far!
Idag så vaknade jag av att något lät och innan jag uppfattade vad det var så hade jag tryckt bort det. Det ringde alltså! Och Elin hade skicka 4 sms för jag skulle med och träna egentligen, men när jag vakna så trodde jag att mitt huvud skulle sprängas ! har haft huvudvärk och är hängig hela morgonen :/ Så det blir väl att chilla hela kvällen 
!
jamen då vet ni hur läget ligger till !
hejs på er!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin