ÄRF och FRISYRVISNING!

2011-02-07 17:42:57
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
idag började min och elins två veckors långa apu på Älvsby Ryttarförening!
Idag har vi gjort alla stallsysslor och städat och krattat ridhuskanterna osv..
På lunchen var vi förbi AB nian! fick med mig ett snygg hårband!
vet att Elin är avundsjuk, men hon kunde inte köpa det så då gjorde jag det, som den gris jag är (a)
puss elin!




Ikväll blir det dusch och lite packning och fix inför imorgon!
då är den stora visningen!
Min kusin går sista året frisör och hennes klass ska ha frisyrvisning imorgon och jag och Elin ska vara modeller.
NERVÖST !
Först är en visning för luleå gymnasium sen på eftermiddagen för allmänheten!
inser ni hur mycket folk som kommer se oss?
SJUKT
innan denna vecka har jag inte känt mig nervös eller någonting men nu i helgen så koppla det..
det är NU på TISDAG! så alla fjärilar börja fladdra! oooo! ;)



Bilen åker härifrån 05,00 imorgonbitti så Elin ska sova hos mig, så slipper Linnea åka runt halva Nifland ;)
Ja, så ni kanske inser att det blir inte mycket uppdatering (a) som vanligt tänker ni då!?
Men förlåt då!

hejdå !






Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin