älskar min uppdatering!

2011-02-06 11:08:40
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hallojsan Elin Sussi och Josse!
Eftersom det bara är ni som läser min blogg så har jag inget viktigt att skriva!
Måste dock påpeka att Elin följde med frivilligt till rosvik i fredags och va med Benta, Camilla, Kalle och Kekke!
Men innan vi träffa dom så var vi med Theo, Tornis och Mattias! Trevligt :D
sen igår hände inte mycket.
var hos Lisa en stund på kvällen och gick hem kl 9 och dog i soffan!
idag vet jag inte vad som händer, typ chilla tills i eftermiddag då det är Gymmet som gäller!
det har blivit alldeles för mycket flåd nu de senaste dagarna!
vi fick helg i torsdags så jag och elin hann förbi lösvikshuset innan vi for hem (a)
sen sov vi i hennes systers lägga!
så det vart en hel del flåd!
imorgon börjar APU;n i Älvsbyn! Tisdag= Frisyrvisningen!
NERVÖÖÖÖÖSSS!
då vet ni!
hejdå :)
jag har ingen bild att lägga upp men ja, you know!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin