akuten

2011-02-27 23:01:36
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
idag har det varit en dålig dag.
Markus Hellner orkade inte den klassiska stilen..
haha, skämt och sido så har jag haft kramp i magen och inte kunnat andas.
så jag och pappa for till akuten vid kvart över 8/halv 9. För jag inte kunde få någon luft.
kommer dit så säger dom, sitt ner och vänta så kommer doktorn snart.
pappa säger, jag tror hon behöver ligga ner. hon har ingen känsel i armar eller ben..
jaha, ja då fixar vi det.
så fick vi vänta typ 30 min på läkaren. sen kom han in i 10 min, undersökte sen drog han!
wäwäwäw
ja, slutet blev då att det gick över med nå tabletter för att typ lugna magsyran eller nå.
nu är jag dock trött.
sängen nu och jag ska till skolan imorgon!
duktig elev* check!
godnatt på er!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin