Actic och Fred Perry!

2011-02-15 21:29:47
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
idag så vaknade jag och Elin vid 9 för då ringde hennes syster ..
Så for vi till stan vid 10 så hitta jag ett par Fred Perry gympaskor typ  :)
jättesköna! det vart lite halvpanik efter som en av mina söta hundar hade käkat sönder ena av mina gamla..
Så pappa fick betala nya :) Tack Leo :D
Sen for jag Elin och Sara och gymma!
SKÖNT!
Det var allt förlängesen nu!
Gymmandet gick bra, vart trött i kroppen..
Sen har jag och Elin varit med Sussi :)
mys!

Något har hänt med mig, jag äter typ popcorn varje dag.. varför?
jo för det är asgott och det är inte lika dåligt som godis för kroppen :D
så jag känner mig "nyttig" när jag äter popcorn!

då vet ni!
nu väntar jag på sms av Elin om praktiken imorgon.
Det ska vara jättekallt så vi kanske inte kan fara :o
typ sådär -35 grader i Älvsbyn..
så vi får se!
ni lär väl se imorgon om jag bloggar på dagen eller kvällen ;)
jamendå var jag klar :)

Godnatt!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin