sjukhuset!

2011-08-10 12:20:14
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hello!
har bott två dagar med Lisa och Elin på min stuga!
Underbart men samtidigt helt deprimerande eftersom sommaren är strax slut och skolan börjar snart om..
Men en sak som är bra med skolan är ju att jag får träffa min fina vänner där :D:D

Ska strax börja rulla mot sjukhuset för att kolla upp armen och mest troligt ta bort gipset !!
Äntligen! Men dock inatt har jag haft så ont så jag kunde inte sova, jag somnade klockan 7 och vaknade halv 11..
Men inatt då Lisa och Elin sov så hann jag se Vampyrer suger och en massa avsnitt av How I Met Your Mother.
Sjukt bra serie!
Nä nu ska jag göra mig klar och sedan börja fara!
Wish me good luck!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin