Moppetur/bertnäs/kopparnäs

2011-08-21 19:08:08
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
igår var jag och lisa ute på en moppetur!
sista kanske för alltid! för när vi ställer av moppen ska aldrig moppejäveln igång igen :D:D
sen vart det en spontansväng till bertnäs till ida, sen for jag vickan och kim och chilla hos vickan.
sen for jag hem!
idag har jag inte gjort mycket, sett oc och varit på en liten moppetur .. skolan börjar på tisdag, så vi passar på med våra moppeturer nu :p
ikväll ska jag :
- ut med molly
- duscha
- ansiktsmask
- fixa naglarna
hade jag tänkt iallafall men man vet aldrig om jag ids :)
jag har ju trots allt imorgon på mig också :)¨
hejdå!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin