lång dag!

2011-08-13 02:36:08
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!
har hunnit med mycket idag känns det som!
var ju i luleå med vickan och hennes mamma! hittade två par skor och en tröja! nöjd:)
När jag kom hem därifrån så var det middag @grannen Lisa! :D
goottt!
sen for jag och Lisa till Vickan, och vi tre for till lösvikshuset (a)
påväg hem därifrån så skjutsa Lisa mig till Linnea, så hängde jag med henne resten av kvällen!
vi såg film och jag fick mig lite kläder :) Tack !
Så nu när jag kom hem så fick jag något ryck och började städa min garderob och insåg att jag måste dammsuga och tre påsar med kläder ska försvinna! Det känns väldigt bra :D
Ja, nu ska jag då sova! känner mig alldeles för duktig!
Godnatt!







Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin