haha, hur fan lyckas man?!

2011-08-15 01:34:31
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
sist jag skrev så var jag tvungen att rusa för min smidiga mamma hade ramlat av hästen igen..
andra gången denna sommar, så hon och pappa for in till sjukhuset och jag fick ta hand om hästen, väl i stallet inser jag att jag inte kan mocka, eftersom jag inte orkar ta kärran med min skadade arm.. så då var det bara att ringa nancy som fixa det :)
men det gick bra för mamma denna gång, hon är mest bara väldigt mörbultad, inget var trasigt, det var bara en ordentlig smäll och gammelkroppen där klarar väl inte av så mycket längre!
men vettefan hur det blir vem som ska rida eftersom jag inte kan och hon lär ju inte orka göra det nu på ett par dagar!
jaja det löser sig!
ikväll har jag iallafall hängt med dom bästa!
spelat spel och sett masterchef!
nu sova!
imorgon stan sen middag/bio!
Godnatt :)




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin