what the fuck?

2011-04-09 14:42:35
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
torsdagen spenderades i skolan, jag hade inte lika ont i lederna, bara öm.
på kvällen så var jag med vickan och elin :) snacka skit och var i kajjen ! sommarhäng <3 haha!
fredag så satt jag ingenting vid datorn, hade lite viktigare saker för mig,
först var jag i luleå med mamma och köpte en jumpsuit :D sen direkt efter luleå så for jag till piteå och hängde med sussi.
kom hem halv 6 då åt jag sen fixa jag mig inför 18-årsfest på folkan !
for dit med Elin, Sussi och Maja, det var kul därborta fastän vi inte gjorde något, satt i "vip-rummet" hela kvällen typ ;> träffa massa folk och softa på ! riktigt awesome, sen att vissa är pinsamma det måste man acceptera. :)
sen sov jag och elin hos hennes syster.. haha, ojoj säger jag bara!
ikväll ska vi hänga i läggan igen för hennes syster är borta och vi måste hålla koll på läggan så den inte springer iväg !
hejdå
det kommer kanske någon bild sen ;)




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin