sunshine!

2011-04-25 23:27:31
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hello!
måste påpeka att det känns awesome att ha lov och speciellt när dom som går i luleå börjar om i morgon :D
hehe!
idag och igår så har jag softat med Josse ett tag, mycket trevligt :))
Igårkväll var jag och Sussi och spela fotboll med nå grabbar, vi ägde :)
sen grilla jag, Sussi och Backman korv vid fjörn ;)
haha!
Idag har jag även hängt med Lisen, vi tog våran första episka tur till vårat standardställe i Nybyn ;)
hahaha, dog lite.
Imorgon är det stan med Lisen som gäller på dagen och kvällen blir att se DH med Sussi och Elin som det ser ut nu :)
På onsdag ska jag med madre y padre till ikea, tänkte även försöka träffa Ida då :D
men jag har inte pratat med Ida än, men ja, ska höra vad hon ska göra på onsdag ;)
Annars då?
jo, då taggar jag till Valborg som är på lördag, som det ser ut nu, så lär det bli Bodenhäng med awesomebrudar :)
Godnatt!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin