stan/djupviken

2011-04-30 00:04:34
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
dagen har gått fort!
börja med att jag for till Sussi, där hon Jokke och Sara var :)
Chilla där, sen for jag Sussi och Backman och spela lite fotboll så ringde vi dit Utter :D
Det var kul!
Sen for jag hem och drog till stallet, red, sen hem och byta om och fara vidare till Sussi!
Där stod tacos framdukat åt mig (a) Så vi åt och jag fixa mig lite, sen drog vi till stan och var
med Maja och Linn och co :) Mycket trevligt!
Hann även gå till Mikkis och co som grillade på andra sidan djupviken.
Även detta var trevligt :)

Nu har jag kommit hem och jag har en godispåse som bara väntar på mig :D
Så det blir godis och OC nu :D

Godnatt!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin