skåningar är så jävla heta

2011-04-27 01:11:44
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej!
Ikväll har jag och Elin insett att vi bor i helt fel ände av Sverige :o
skånska måste vara dem mest sexiga dialekten, inte grötig jobbig skånska utan lagom .. åhhh!!
Annars så har jag chillat med Elin Lisa och Macke på backgårds, vi spela lite fotboll sen for vi hem till mig och såg Desperate Housewifes och Bigbrother :)
Under DH kom även Vickan hit, det var mys :) ehehhe
Jag borde egentligen sova nu för jag ska upp 8, för jag ska hinna cykla till stallet innan jag mamma och pappa åker mot Happis!
Kanske en snabb update innan vi far, annars blir det när jag kommer hem eller på natten :)
För när jag kommer hem imorgon så blir det fotboll med nå fina människor :))
GODNATT!
måste ju slänga in en bild på en SEXIG skåning ;)





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin