saturday andra april!

2011-04-03 00:59:12
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tjena!
hehe! älska uppdateringen....!

iallafall så i torsdags efter skolan så chilla jag hemma ett tag, sen somna jag typ kl 7 vakna av att elin ringde kl 10 och sa att vi skulle till hennes systers lägenhet, så då var det bara vakna och packa lite grejs sen for vi dit. Chilla,sen sov vi, vakna vid halv 11, vi var ju ledig :D skönt! :)

Sen hjälpte jag pappa med att köra bort skotern, det lär inte bli så mycket mer skoterkörning, snön smälter ju så fort! :/ fast det är bra, då blir det vår!! men dock slaskigt och lerigt, menmen det får man ta!
Sen på kvällen var jag med Sussi, Jokke, Macke och Max :) vi softa hos Macke ett tag, sen hängde lite på statte, sen for jag hem :p haha! inte så händeselrik, men alltid något!

idag har jag varit i stan med mamma :D
fick med mig hem, 2  par jeggings (jeansleggings) Awesome snygga!
och 3 tröjor! och annat smått och gott och ett par ridbyxor! :) tack mamma ;)

sen till stallet, red i mina nya ridbyxor! satt som smäcken när jag red :)

Sen hem, duscha snabbt, och sedan drog jag och Lisa till Vickan där tjejkväll väntades som bestod av mat och mys!
Elin kom också en stund, men var tvungen att dra tidigt pga att hon tävlar i helgen :)

så nu är ni lite mer uppdaterade vad som händer i mitt liv!

nu ska jag sova! imorgon vejt jag inte vad som händer, men det löser sig väl.
borde plugga lite traktor! ska fan inte faila 1 gång till..
då vet ni!

Godnatt!






Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin