opps..

2011-04-18 00:57:11
kategori: Allmänt   [0] kommentera
juste, jag hade en blogg .. förlåt!
jag har egentligen inte gjort mycket ihelgen bara myst på med mina vänner.
Ifredags var jag lika trött som jag hade förväntat mig efter mjölkningen, men på kvällen tog jag och Elin moppen
till Sjulis och var med folk :)
Igår (lördag) så hängde jag med Lisa, vi såg film,

No Strings Attached.

Den var bra, Ashton Kutcher är ju med i den, han är pretty hot ;)
men han slår inte BB-Martin !
Idag var det distansritt med 4h, jag lekte med  Molly typ :p
Mamma och Nancy kom 2a och Josse och Lena vann! Gratz till dom :)
Ikväll har jag även varit ute med Jonas! en lustig pojk :)
I helgen har jag även varit på gymmet 2 gånger (!)
och jag har även tänkt imorgon innan skolan fara dit, jag börjar halv 1 :D
men jag börjar tvivla för jag känner av mina knän.. men jag funderar på att träna lugnt :)
Då vet ni lite vad jag har gjort i helgen!
Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon/idag.
Godnatt!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin