juste!

2011-04-03 01:06:10
kategori: Allmänt   [0] kommentera
haha!
glömde att berätta om min och Sussis fail igår!

Vi skulle ut och gå, vi började gå efter skoterleden så var vi typ mitt i skogen och Sussi frågade flera gånger;

-marie, du vet väl vart vi är?
- jooo, visst, vi ska komma ut där.. blabla..
vi kommer ut på en väg, riks13, jag bara:
- jo, men nu vet jag vart vi är! vi ska gå .. eh.. hitåt! då ska vi komma ut vid vickan!

efter ett tag så ser jag ett hus som vi brukade köra förbi när vi kör skoter till öjebyn..
hehe.
jag börjar asgarva när jag förstår att vi är typ i öjebyn..
fail!
det var ju inte riktigt meningen.
så ringer pappa :
-vart är ni? vi börjar bli hungriga..
HAHAHAHHA-
vi är i öjebyn... kan du hämta oss?
hahah!
han trodde inte på oss, men han kom iallafall och hämta oss ;)
SMID
men Molly fick då en rejäl promenad! hehe.
och det är ingen skämt, det hände bara ironiskt nog på 1:a april :)

var bara tvungen att skriva det :p
Godnatt!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin