grattis !

2011-04-12 18:35:00
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Stort grattis till min vän jonas aka benta som har klarat körkortet idag :D
nya fyllechaffisen ;) höhö! han vet bara inte om det ännu :)



annars så har det varit skola idag, idag har inte dagen varit lika awesome som igår, men den har varit helt ok ändå !
Idag är ju det Elins födelsedag så hon bjöd på fika på skolan och vi sjöng för henne i matsalen ;D
hehe, snälla vi är :)
Jag har även varit och hjälpt farmor med pellets, så duktig tjej :)

ikväll ska jag och sussi ut på premiärtur med kinapuffen :D
jag och pappa ska även ut och pumpa musik ur hans nya högtalare. han är nöjd. typ..

då vet ni ! hejpåer!

(karins bild)





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin