Du gör inte det enklare, du gör faktiskt ingenting lättare.

2011-04-19 23:10:10
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
går man fordons eller naturbruks när man har lektioner om dieselmotorns delar och dess funtioner??!
Jag trodde jag gick naturbruks.. men man kan ha fel ibland....
hade en lektion idag, som handlade om ovanstående meningar.
Det var väldigt drygt!
Sen for jag och Rebecka in till stan, satt och sola i södra hamn så kom Jennifer och Rebecka dit,
softa ett tag, eller tills min buss gick hem.
Skönt väder, med strålande sol och inte lika blåsigt som det har varit i ett par dagar! :)
Imorgon har jag bara stallet på förmiddagen sen LOV :)
Idag har jag även "gift" mig med Ida :D Det var ett väldigt vackert bröllop bakom en traktor.
klädsel frivilligt = mjukisbyxor :D
Bröllopsbilder kommer så fort Ida har lagt ut dom på FB :)

Har även sett Dh med Weid och Sussa, soft!

nu blire snart sängläge för att orka stiga upp i morgon!


vi höres imorgon, hej och då.

jag vet inte längre vad jag ska säga, jag är som lite less.
Men du verkar ju inte bry dig.. Så fine.




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin