bitch

2011-04-29 00:46:34
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tjenatjena!
vi var och spela lite fotboll på backgårds, för man fick inte vara på norrvallen .. dom hade satt upp en skylt och allt :o
Det var trevligt att spela boll, det var jag Sussi Sara Jokke Max och Jimmy eller Magnus eller något? (okej, jag vet att han heter Jimmy, men han kalla mig Sussi hela tiden :(( )
hahah! fyfan vilka samtalsämnen vi hade, dog av garv ! :D
Sen for jag hem och såg BB, kan inte missa min Martin ;)
Efter BB drog jag ut igen, men då försökte dom göra upp eld i Fjörn, men det gick inte så bra..
Det regna lite, så vi drog till dagiset och chilla ett tag, sen for vi hem.
Soft dag, den har varit skön :D
tänkte avsluta inlägget med en snygg fotbollsspelare ;)
David Beckham! ;)




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin