06,00 mjölkning

2011-04-14 17:55:10
kategori: Allmänt   [0] kommentera
hej!
som ni ser i rubriken så ska jag mjölka på skolan kl 06,00 imorgon -.-
drygt? ohja!
så lär inte vara pigg på kvällen..
idag skola, dagen har gått hemskt sakta..
men på snickeriet, den lektionen sluta typ 9, den varade i ca 40 min, så då tog jag och rebecka och jennifer bussen in till stan och åt på max (a) :D
sen tillbaka till skolan för att köra traktor, och vi fick köra med micke.. jag säger inte mer, men usch säger jag bara!
Efter skolan så kom Benta och hämta mig :D awesome!
ikväll ska jag ut med Sussi en stund, om vi tar kinapuffen eller en prommis återstår att se!
då vet ni lite vad som händer :)
tyvärr så togs det inga söta bilder idag.
ni får leva med det!
hejdå !




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin